CPM הינו מונח המייצג עלויות חשיפה של פרסומות באינטרנט , ראשי התיבות של CPM הינם : Cost Per Mile
הכוונה היא לעלות שקלית / דולרית ל 1000 חשיפות פרסומת (Mile) . בגוגל בקמפיין PPC אין אנו מייחסים חשיבות לעלות ה CPM ואין אנו משלמים לפי CPM לגוגל , מודל ה CPM מוכר מאד בפרסום באנרים באתרים.
ה CPM הוא כן אינדיקטור להשוואה באפקטיביות הפרסום , אנו יכולים להשוות את עלות ה CPM שלנו בין קמפיינים שונים ברשת , גם עם מדובר בקמפיין של גוגל ב PPC.
לצורך הדוגמא בלבד : עלות CPM ממוצעת ברשת הישראלית נעה בין 4ש"ח - 8ש"ח
אתה נמצא כאן: קידום אתרים > מילון קידום אתרים > CPM