ראשי התיבות של CTR הינם : Click Through Rate , הכוונה היא לגבי יחס ההמרה בין חשיפה להקלקה .
יחס ההמרה הממוצע באינטרנט עומד על 0.1% ואומר , על כלל 1000 חשיפות של פרסומת תתקבל הקלקה 1 בלבד , ה - CTR נותן לנו מדד לגבי : 1. יעילות ותאימות המדיה לפרסום על כל המשתמע מכך , איכות הגולשים , רלוונטיות ועוד 2. יעילות הקריאטיב.
כאשר יחס ההמרה שלנו נמוך מהממוצע ברשת אנו יודעים כי : 1. הקריאיטיב שלנו לא טוב / לא מתאים 2. המדיה שלנו לא טובה
ישנם גם מצבים בהם ישנה בעייה ברמת המותג המפרסם שגורמת לנו ל CTR נמוך (מבחינתנו מדובר בקריאטיב לא מספיק טוב)
באמצעות ה CTR אנו יכולים לדעת האם הקמפיין שלנו טוב או לא ובמקרה של ה PPC אנו יכולים לדעת באילו מילים כדאי לנו להשקיע מאחר והסיכוי שנקבל כמות קליקים גבוה יותר טוב יותר.
בעיגול האדום אנו יכולים לראות את שם הכלי , במקרה הזה מדובר בבאנר "מיצובישי פלזמה"
בעיגול הירוק אנו יכולים לראות את כמות החשיפות של המוצר במדיה , במקרה הזה "85,179" חשיפות
בעיגול הכחול אנו יכולים לראות את כמות ההקלקות על המוצר הספציפי , במקרה הזה "1219" הקלקות
ובעיגול הורוד אנו יכולים לראות את יחס ההמרה בין חשיפה להקלקה , במקרה הזה "1.4%"
אנו יכולים ללמוד מכך שהאלמנט הנ"ל יעיל למסע הפרסום שלנו , הקריאטיב טוב וכי המדיה מתאימה למוצר , כמו כן ניתן לראות ברשימה כי מרבית הכלים נמצאים ב CTR מעל לממוצע ברשת למעט כלי אחד שנמצא מתחת למומצע , הכלי הזה לא יעיל ויש לשנותו או מבחינת קריאטיב או מבחינת מיקום.
אתה נמצא כאן: קידום אתרים > מילון קידום אתרים > CTR